Salji

05 March 2013

Cerpen: Takdir Hidupku (Bahagian 2)

Masa berjalan dengan pantas, sudah hampir 2 bulan dia tinggalkan ku. Aku mula belajar terima hakikat namun hatiku masih sedih. Apa yang perlu ku lakukan adalah teruskan hidup. Moga aku kuat.

Emosi aku kekadang sedih, kekadang gelisah. Mungkin luka di hati masih ada. Air mata masih bertakung. Setiap pesanannya masih terngi- ngian di cuping telinga.

Allah lebih sayangkan arwah... Moga Dia temukan ku semula dengan orang ku sayang di syurga kelak. InsyaAllah.

Apa yang ku perlu lakukan ada melaksanakan perintah ALLAH. mampukah aku jadi insan yang terbaik? Ya Allah, bantulah aku... 

Al Fatihah 


2 comments:

  1. السَّلاَمُعَلَيْكُمْوَرَحْمَةُاللهِوَبَرَكَاتُهُ
    Sedih cerita2 di sebalik cerita saudari ini. Sy suka membaca nya..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah. Teruskan membaca ya. Moga cerita ini dijadikan nilai murni dan pengajaran utk kita melalui pelbagai ujian di dalam kehidupan. Terima kasih.

    ReplyDelete